Publicacións

Nesta sección, a Asociación AGALI ofrécelles unha mostra con diferentes publicacións abordando diversos temas que poden resultar interesantes para o público. Desta maneira, AGALI pretende dar a coñecer as diversas temáticas que se tratan na asociación e que son plasmadas nas diferentes publicacións, chegando desta maneira a un maior número de persoas interesadas por estes temas. A continuación poden acceder aos distintos contidos, e se o desexan, solicitar unha copia impresa nesta dirección electrónica: agaliasociacion@gmail.com

Planificación y Estrategias Territoriales en la Sociedad Actual

A Asociación Universitaria de Ciencias Sociais e Humanidades Galicia Iberoamérica (AGALI) e o grupo de investigación Análise Territorial (ANTE) acaban de publicar o Manual do Máster en Planificación e Estratexias Territoriais na Sociedade Actual. Este Máster impulsado por AGALI e ANTE conta con alumnos de Galicia e o resto de España, tamén destacan os alumnos procedentes de Brasil, Arxentina, Colombia e Xapón.

O manual, coordinado por Rubén Lois, José Carlos Macía, Francisco José Armas, Manuel Cabalar e Lourival Cardoso dá Silva, está estruturado en 15 capítulos que abordan diferentes temáticas relacionadas coa análise do territorio urbano e rural. Entre elas está o márketing territorial, a planificación urbana, o desenvolvemento e as novas tecnoloxías, o patrimonio histórico, o transporte e a mobilidade, os espazos naturais protexidos, a pesca e a acuicultura, a relación entre paisaxe, participación cidadá e desenvolvemento territorial e social, os factores de risco e as novas oportunidades de negocio nunha economía global, etc.

Análisis, Planificación y Estrategias Territoriales en la Sociedad de la Información (Volumen 1)

A Asociación Universitaria de Ciencias Sociais e Humanidades Galicia Iberoamérica (AGALI) e o grupo de investigación Análise Territorial (ANTE) da Universidade de Santiago de Compostela, publicaron unha nova actualización do manual do Máster en Planificación e Estratexias Territoriais na Sociedade Actual.

Consta de dous volumes. No primeiro deles, Análisis, Planificación y Estrategias Territoriales en la Sociedad de la Información preséntanse nove capítulos relacionados co territorio e o márketing na sociedade actual, os procesos de planificación urbana, os espazos naturais protexidos, os transportes e mobilidade na sociedade da información, o patrimonio e centros históricos, a acuicultura, e os fluxos migratorios na sociedade actual.

Os manuais están coordinados por Rubén Camilo Lois González, José Carlos Macía Arce, Francisco José Armas Quintá, e Manuel Cabalar Fontes. O Máster está impulsado por AGALI e ANTE, é un título propio da Universidade de Santiago de Compostela, e impártese integramente en liña.

Procesos de Desarrollo en un Mundo Globalizado (Volumen 2)

No segundo volume, Procesos de Desarrollo en un Mundo Globalizado consta de seis capítulos tratando temas como os factores risco país, o plan da cultura, a paisaxe, as TIG como ferramentas de análise territorial, e a posta en valor dos aspectos ambientais para o desenvolvemento local.

Planification et stratégies territoriales dans la société actuelle

A planificación-xestión territorial é unha política pública que ten a capacidade de influír no desenvolvemento e benestar dunha sociedade. Como política pública materialízase a partir do desenvolvemento dos instrumentos de ordenación-planificación territorial, que se concretan en programas de intervención, nos que se constata a vontade política, a de diferentes axentes sociais e da maioría da poboación en relación ás estratexias para seguir nun determinado territorio.

Preténdese poñer en marcha un máster internacional interuniversitario sobre planificación e ordenación do territorio en África Occidental, no que participen as Universidades de Bamako (Mali), Abdou Moumouni de Niamey (Níxer) e Santiago de Compostela (España), con carácter semipresencial, combinando docencia online coa impartida a través de materias presenciais intensivas, e no que os alumnos poden obter un título homologado polas universidades participantes. Para máis información sobre o máster diríxase á seguinte dirección web:

Propostas geográficas de desenvolvimento e inovação na amazônia

A publicación que aquí se presenta, ten as súas raíces no Máster en Planificación e Estratexias Territoriais na Sociedade Actual, levado a cabo conxuntamente pola Asociación Universitaria de Ciencias Sociais e Humanidades Galicia Iberoamérica (AGALI) e o grupo de investigación Análise Territorial (ANTE) da Universidade de Santiago de Compostela. Este proxecto xurdiu no ano académico 2010/11, e foi o primeiro máster propio totalmente online da Universidade de Santiago de Compostela (coa colaboración de profesores de universidades de Brasil e Portugal) de Didáctica, de Enxeñería, e das Humanidades, destacando entre elas á Xeografía.

Os textos que forman parte desta publicación estudan os procesos de innovación e desenvolvemento local, así como varios aspectos da industria pesqueira nos estados do Amazonas e do Pará. Tamén recollen algunhas notas metodolóxicas sobre o ensino e aprendizaxe da xeografía, especialmente na educación infantil e primaria. Os autores destes textos, profesores e investigadores das distintas universidades e institucións, buscan crear un forte vínculo iniciado a partir das novas tecnoloxías, e que se pretende que se estenda tanto no ámbito da investigación como no da docencia.

Se o desexan, poden adquirir un exemplar impreso na seguinte dirección electrónica: agaliasociacion@gmail.com