VI XORNADAS AGALI: PROXECTO TERRA

PRESENTACIÓN:
A Asociación AGALI presidida polo profesor da USC Xosé Carlos Macía celebrou as súas sextas xornadas na Facultade de Ciencias da Educación (Campus Norte) dedicadas ao Proxecto Terra.

As xornadas foron presentadas por Rocío Romar Roel e explicou as súas etapas educativas da educación primaria e secundaria, ademais fixo un repaso aos principais contidos didácticos e presentou experiencias de aula.

Nestas sextas xornadas colaboraron os grupos de investigación da USC Roda e ANTE, a rede NEDAT, o Colexio de Geógrafos de Galicia e a propia Asociación AGALI.

Terra é un proxecto de cooperación co mundo da educación do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia e cofinanciado pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, dirixido ás distintas etapas da educación obrigatoria co obxectivo de colaborar no proceso de construción de coñecemento que os escolares de Galicia deben ter da nosa arquitectura e da nosa identidade territorial.

(Pulse sobre a imaxe para vela máis grande)

Data de celebración:

2 de marzo de 2016

Lugar de celebración:

Salón de actos, Facultade de Ciencias da Educación, Universidade de Santiago de Compostela

Organizan:

Xosé Carlos Macía Arce
Francisco Xosé Armas Quintá
Yamilé Pérez Guilarte

Colaboran:

AGALI, Roda, ANTE, Red NEDAT, Colexio de Geógrafos.

Visite la galería de imágenes AQUÍ